Bara för att....

...skriva lite :-/

25 frågor om dig själv.

Röker du ? Nej
Snusar du ? Ja, tyvärr.
Skolkar du ? Det gjorde jag någon enstaka gång i skolan,men de har väl alla gjort..?!
Gör du frukosten själv ? Hade även som barn svårt att äta på morgonen..
Har du suttit i rätten ? Nej
Har du slagit ner någon ? Nej
Har du pussat någon av samma kön ? Ja
Har du varit på strippklubb ? Nej
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Brukar inte få näsblod, men senast hörde jag att det bara ska få rinna och att man INTE ska böja huvet bakåt.
När grät du senast ? Hm, igårkväll!
Vem kan du prata om allt med ? Johanna i Ösd och Jane.
Har du solglasögon ? Ja
Skriv en mening på engelska ? I miss you Jane and Kim <3
Vem pussade du senast ?
Per, min man
Vem kramade du senast ?  Per
Vad är din högsta önskan just nu ? Inre harmoni
Vad heter den hårspray du använder? Ingen hårspray tack...usch!
Vem gillar du ? De som förtjänar att bli omtyckta
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Gul med inslag av brunt och ljusblått.
Har du string på dig just nu ? Nej
Känner du någon som heter Niklas ? Ja
Har du bärbar data ? Nopp
Är du blyg ? Nej !
Vad tänker du på just nu ? Att jag ska på stan snart och fixa lite ärenden....

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? Alltihopa, d v s Helheten
Bruna,blå eller gröna ögon ? brun/gröna : )
Långt eller kort hår ? långt. I rätt frisyr !
Charmig eller rolig ? Både och
Röker eller snusar ? Inget, men snus om jag måste välja
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Ögon, rumpa
Hur stor betydelse har kläderna ? "Kläderna gör mannen", men de e ju insidan som räknas
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Självklart
Gillar någon annan dig just nu ? Ja det förutsätter jag...

HAR DU


Blivit kysst ? Ja
Stått på scen ? Ja
Varit med om en bilolycka ? Ja, en liten
Klättrat på berg ? Ja, på klippor i Klosterviken när vi var och badade.


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Både och, men e de kallt så kan man ju klä på sig.
Blått eller rött ? Blått och rött, beror lite på humör det där.
Regn eller snö ?  Snö
Ull eller bomull ? Bomull
Rosor eller tusensköna ? Rosor
Vår eller höst ? Båda har ju sin tjusning.
Historia eller vetenskap ? Vetenskap är intressant.
Matte eller engelska ? Engelska


ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Ja, de säger min chef att jag gör...ska försöka bättra mig.
Vilken låt lyssnar du på just nu ? Ingen alls
Hur är vädret just nu ?  Regn
Vart skulle du vilja åka ?  Egypten till Konungarnas Dal.
Vill du ha barn ? Jag har ju 2 underbara barn :-) så nu vill jag ha Barnbarn ;-)
Isf vad skulle dom heta ? Jane & Kim. Barnbarnen spelar ingen roll.

SENASTE SOM DU

Träffade ? Per
Pratade i telefon med ? Per
Sov tillsammans med ? Per


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0