Söndag:

"Tänk på vilodagen så att du helgar den"

Nja, det har jag på sätt å vis då vi låg och slappade och tittade på film. Sen for Älsklingen iväg och klippte gräs, jag dammsög och skurade nere, ja och så va de lite tvätt i tvättkorgen som jag tog itu med också.
Solen skiner, legat ute och solat lite, skönt då de börjar bli  lite kallt om tårna.

Igårkväll blev det middag tilsammans med Justus & Minna sen Buzz och tv tittande, de va ju Pearl Harbor, den filmen såg jag & Per på bio alldeles i början då vi träffades <3 <3 <3
Kl 23.00 for vi till Nabben och kollade på fyrverkerier......




Kommentarer
Jane

varför va de fyrverkerier där? ni e allt bra konstiga där på ön :P

2008-08-31 @ 15:29:10
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Mamma

Jane: De va Andelsbanken som hade nåt jippo för deras anställda både härifrån och från Finland. Ja, det kändes lite som Happy new year....

2008-08-31 @ 16:09:31
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0