Äsch då...

Blev inte så lyckat det där med drömmen om mitt barnbarn, drömde att jag blivit tjock å inte visste vad jag skulle sätta på mig,,,Hmm!!

Men drömmen kommer nog så småningom, mysigt...

Idag är jag trött men inte lika som gårdagen,,,SUCK!

Snart slut på snus....avskyr att va beroende av nån, måste ju fråga om nån ska till Sve som kan köpa snus till mig.

I morse på väg till jobbet stog polisbilar med blåsljus bredvid vägen...vet inte varför men alltid då jag ser polisbilar så där så blir jag så rädd,,,alldeles skakis, måste ha blivit rejält skrämd nån gång. Kanske mam & pap skrämde mig för polisen då jag var liten :-0

Igårkväll blev det brått att fixa fram nåt till min Svärsons födelsedag som infaller imorgon, skickat på posten imorse så André du får nog vänta till måndag el tisdag skulle jag tro....sorry, "men bättre sent än aldrig".

NU måste jag jobba...


Kommentarer
Jane

du e så insatt i den här barngrejen att t.o.m DU drömmer att du blir tjock ! haha ;)

Sluta deppa nu. Jag drömmer saker varje natt som sitter kvar i skallen på mig. Idag har jag t.e.x en sån där jobbig orolig känsla i kroppen. Men.. Den brukar oftast försvinna efter en stund på jobbet. :)

2008-11-13 @ 09:00:57
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Schvärson

Nämen! Undrar vad hon kan ha köpt till lilla mig:)

2008-11-13 @ 09:10:04
Mamma/Schvärmor

Ja du André, blev lite brått, men de är tanken som räknas eller? MEN det KAN bli en hel del...HOPPAS JAG.



Kram på er! Saknar er!!!!!!!!!!!



Jag vill ha JUL.......

2008-11-13 @ 09:50:49
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
André

Tanken är alltid huvudsaken:)



Julen närmar sig med stormsteg nu ju! Snart är vi där:)

2008-11-13 @ 12:25:58
monica

Sympatigravid?

2008-11-13 @ 21:54:03
minna

emma & bosse ska till sverige i helgen, kommer hem på söndag. Ska jag höra med dom?

2008-11-14 @ 12:24:12
Maggan

MINNA: JA, tack gör det :-)

2008-11-14 @ 14:15:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0