DENNA PLÅGA=MIGRÄN

Jaha, då va de dags igen, 3:e gången denna månad, helt slut!!! Nån som har tips på hur man kan bli fri denna plåga?? En kompis till mig va till en kotknackare för många år sen å trycktes till,,,hon va rejält sjuk å spydde kan ja säga, men sen dess har hon ALDRIG haft detta elände. Nån som vet nån som fixar sånt?

Själv så tror jag att det beror på mina ögon då jag ser så dåligt och stress förstås.....inte så lätt att bara sluta med det heller då man är som man är....

Idag ska jag då iaf inte göra nåt som jag absolut MÅSTE..... å det blir klippning kl halv två, sköt upp tiden så jag skulle kunna orka ta mig ur sängen, skulle annars ha varit på väg nu.

Ha en trevlig helg alla


Kommentarer
Nina

Markus Karlsson knäcker ryggen, jag har varit till honom två gånger och han var bra.

Kram

2008-11-28 @ 14:52:09
monica

Ta kontakt med läkare och få en bra medicin utskriven! Jag tar en tablett så fort jag känner att det är på gång, vilar en timme el två sen brukar jag va på benen igen. Inte alltid helt klar i skallen men endå så att man kan va bland folk. Ses ikväll?

2008-11-28 @ 15:41:34
Maggan

NINA: Jag har varit hos Markus många gånger, men mot nacke/rygg. Har knäckt till mig alla de gångerna.

Vet inte om han kan knäcka till så jag slipper migrän...



Kram

2008-11-28 @ 16:27:16
Maggan

MONICA: Jo, jag kommer på middag...

See you :-)

2008-11-28 @ 16:28:37
Isabelle

Magnesium!! Ätit 3 år och min migrän försvann.1 1/2 tbl per dag.ALLA DAR!(tips i en hälsotidning som iaf hjälpte mig)Tog ca 2mån sedan helt borta.Underbart.

2008-11-28 @ 21:51:51
Maggan

ISABELLE: Tack för tipset, ska genast köpa och äta BUMS!

Hört flera som rekommenderat det.



Mvh Maggan

2008-11-29 @ 15:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0