En blir två...

..ikväll så kommer Per hem efter att ha varit i skogen 1 vecka, utvilad och med lite mat med sig hem;-)

Igår somnade jag kl 23.00, låg och vred mig lite först då jag hade astma, var tvungen att ta medicin så det släppte innan jag kunde sova. Förklaringen är nog att vi var till Minna och gratulerade igår och de har 3 små jättegulliga kattungar, inte så gulligt för mina luftrör då förstås.

Hos Minna blev det tårta och kaffe,,,tack tack det var gott :-)  Va du ut på krogen Minna??

Klockan är 10.30 undrar vad jag ska hitta på med idag........


Kommentarer
minna

jag var ju bara till casiont ;D

2008-09-13 @ 14:49:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0