VARMT

...ja det kan man lugnt säga att det är och jag hoppas verkligen att även min semester blir lika varm och man kan koppla av.

Hemsk att säga men jag har faktiskt inte badat ännu.....:-0 ja jag lider men vill verkligen inte riskera att få nån infektion i såret som jag har på benet och NEJ det är FORTFARANDE inte läkt så nu har jag bytt taktik...jag har tagit bort det stora plåstret jag hade, tror mycket att det beror på att jag inte tål limmet kolla själv......





Över och under har jag fått av limmet...

Nu kommer några blandade foton


<3 <3 <3



Minna på jobb, Alandica



21 åringen



Minna & Justus lilla tjej Luna



Räkpasta på Alandica



Hannah, ni ser väl vem föräldrarna är..



     Quema



Min goa Pappa, spana in tröjan...



Kram på dig brorsan



          Jag & Kendra



Kommentarer
Jane

men guuud har det inte läkt ÄN?

Vad säger läkarna då? helt sjukt....

Fina bilder ;-)

2009-06-30 @ 16:19:49
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Ulrika

Vi ses på fredag =)Kram

2009-06-30 @ 19:41:17
URL: http://blogg.alandstidningen.ax/witch
Maggs

ULLE: Ja det gör vi.

JANE: Nä det är inte läkt, men det är nog antagligen för att jag haft LIM runt om som jag INTE tål...SUCK

2009-07-01 @ 07:07:27
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
monica

Se till att hålla det torrt och rent, gärna luft! Hoppas det läker snabbt så du kan njuta av härliga bad i sommar!Vi ses på fredag!Kram

2009-07-01 @ 12:30:20
Minna

Fina bilder, förutom såret då. Jag fick rysningar när jag titta på det :p

Kramis

2009-07-01 @ 14:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0