WIHIIII

Idag bär det av till IDRE.....jippie, får äntligen träffa mina nära och kära igen och det ska bli sååå spännande och mysigt och träffa KENDRA igen. Får ju hoppas att hon kommer ihåg lite av sin Mormor sen sist ;-)

Värre är det med hälsan, skulle smörja mina läppar och myggbett med en salva jag fått av syrran som hon köpt i Thailand,,,,ja tjena säger jag bara, morgonen efter var hela min överläpp uppsvälld....är fortfarande inte okey efter 1 vecka,,,provat med ALLT....fick nån allergireaktion så det kliar ju me...suck. Sen har det börjat komma gul vätska från såret på benet så det ska jag iväg och visa upp idag....ja ja, men det kunde varit värre......det lär ju gå över...nån gång...

HA EN RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR ALLA

FÖR DET SKA JAG :-)



Kommentarer
Minna

Hälsa alla i Idre från oss! :)

Ha en bra resa, och Midsommar ;)

kramis

2009-06-17 @ 11:30:21
Maggs

MINNA: Tack tack, ja jag ska hälsa.

Ha det bra ni med.



Kramis

2009-06-17 @ 12:59:32
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
ulle

Ha en riktigt bra midsommar ni med och hälsa kram

2009-06-17 @ 13:36:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0