Å här ligger jag...

fortfarande i sängen och klockan är 14.45,,,ja de e ju skönt att man inte är förkyld så ofta, sist va över 1 1/2 år sen, men när jag väl blir så verkar det ta ut för hela tiden som jag hållit mig frisk.

Inatt va de skitjobbigt, nästäppa så jag fick bara sova i 3 tim,,,klev upp kl 06.00 drack te och tog en rinexin,,,släppte lite så jag kunde sova i 2 tim.

Har övertalat mig själv att skippa kontrollen hemma och bara försöka bli frisk, ja vi får se hur det går...

Förresten så är jag & Per numera husägare, trodde jag inte men å andra sidan så trodde jag ju heller aldrig att den dan skulle komma då jag fick gifta mig....VILKEN TUR att jag gjort som grodan...leva på hoppet :-)

Det ska verkligen bli spännande med hus....

To be continued



Kommentarer
Isabelle

Jaså,du ska bli västra saltvikare.Inte illa:) Jag är ju själv uppväxt där ca 3-4km därifrån.Lycka till med huset !!

2009-11-12 @ 15:25:35
Maggan

ISABELLE: Javisst ska ja de :-) skönt med något eget. Ja men då vet du ju vart du ska hälsa på sen då ;-)



2009-11-12 @ 17:01:53
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
monica

Hoppas att du piggnar i till helgen!Och grattis till huset!Vi ses imorgon!

2009-11-13 @ 08:43:15
Maggan

MONICA: Vi får se hur jag mår imorgon, tar en dag i taget,,,

2009-11-13 @ 11:29:39
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Annika

Ååå, va roligt!! Grattis till att ni blivit med hus ;)!

KRAM

2009-11-13 @ 14:58:55
Maggan

Tack, dröjer dock några månader innan vi flyttar in...p g a renovering

2009-11-13 @ 15:31:23
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0