SANNDRÖM

...drömde inatt att jag hade världens zickzack band framför ögonen....vaknade i morse och hade världens huvudvärk just på ett ställe över ena ögat, så de va bara upp å ta en tablett och lägga sig igen.

När man är vaken och man känner igen symptomen på migrän så kan man ju ta en tablett på en gång för att lindra huvudvärken, så nästa gång så ska jag lägga in att jag även ska ta en tablett i drömmen.

Nu är klockan 13.30 så jag ska snart försöka duscha och klä på mig....känner mig alldeles slut.

Ska vila så mycket jag kan för imorgon ska jag på jobb tänkte jag....Detta är 3:e dagen som jag varit borta från jobbet på 1 år och 9 månader....de ni! Det har alltid varit migrän!




Kommentarer
monica

Ju snabbare jag tar tabletter när jag känner att ett anfall är på ju fortare går det över, om det ens bryter ut ordentligt. Har du varit till läkarn o fått receptbelagda nu?

2009-11-10 @ 15:51:34
Maggan

MONICA: Jo det e samma för mig det är därför som jag även borde ha tagit en tablett i drömmen...

Nä har inte varit till läkare....(skäms på mig)

Nu känns det som om jag skulle ha en kommande förkylning på gång men jag ska väl inte klaga,,,har klarat mig länge nog nu!

2009-11-10 @ 17:17:44
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
ulle

Krya på dig gumman hoppas du är bättre nu =)

2009-11-10 @ 19:50:45
URL: http://blogg.alandstidningen.ax/witch/
Maggan

ULLE: Migrän borta istället kom förkylning, snorar och nyser, men ingen feber så jag är på jobb.

2009-11-11 @ 09:33:40
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
monica

Se till bara att bli kry till helgen!Annars får du chocka bobborna med en rejäl alkohol,så dör de säkert!Krya på dig!

2009-11-11 @ 12:08:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0