BUDDY HOLLY

Till alla Er som gillar Buddy Holly och hans musik har jag bara en sak att säga:

ÅK OCH SE MUSIKALEN MED BROLLE SOM BUDDY HOLLY

Den är kanonbra, Tack Brolle och alla andra förstås som medverkade. Jag fick rysningar av att se och så blev det några tårar me...
TÄNK att efter att ha varit död i 50 år så lever denna Buddy Holly vidare genom musiken. Han gick dock bort alldeles för tidigt bara 23 år gammal.


TACK BUDDY HOLLY för att du skänkte oss så bra musik

________________________________________________________________________________________

Resan började kl 06.40 då vi tog taxi till färjan, hämtade upp våra kompisar först förstås.
Frukost och sen buss från Kapellskär. Väl i STHLM blev det shopping of course ;-) Oj va mycket jag hittade, kunde tyvärr inte handla ALLT som jag ville ha så det blev prioriteringar...SUCK. Vi får se när det bär iväg nästa gång.

Lunch å en å annan Irish Coffe (mums) sen Brolle på scenen.
Buss till båten kl 18.00, färjan hem med middag å mys.
Arken blev de ju också då förstås...?!
Sen äntligen hem för att sova.

Tack för sällskapet I & M, får se när det blir att åka nästa gång.

Snart bär det iväg "Hem till byn" :-)



Kommentarer
monica

Jag håller med om att musikalen var kanonbra!Ser den gärna om igen i vår och plötsligt blev vintern lättare att överleva!

2009-10-06 @ 16:10:29
Jane

Vinterdäck är att rekommendera!!!

2009-10-07 @ 11:22:00
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
monica

Ha en bra resa och ett fint dop av Kendra!Vi hörs når ni är hemma på Kobben igen.

2009-10-08 @ 15:13:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0