Lördag

Vaknade med att jag hade ont i skalpen......hm..! Va bara att ta en tablett och försöka somna om.

Hoppade in i duschen kl 12.15 å då va de bråttom för vi hade tjejfika på stan kl 13.00. Minna kom och hämtade mig.

Tog det bara lugnt på eftermiddan...skönt!

Justus & Minna kom på kvällen och jag fick känna hur bebisen sparka ;-) Wuiiii va spännande

____________________________________________________________________________________________

SÖNDAG: Ja igårkväll satt jag i massagefåtöljen och det gick som jag trodde,,,vaknade av att jag inte kunde ligga längre för att jag får ont i ryggen. Så nu sitter jag här vid datorn å kollar runt lite, ska gå med Quema en sväng så man får röra lite på sig å inta lite frisk luft.



Kommentarer
monica

kanske dags att få tabletter på recept?kommer huvudvärken från nacken-axlarna?du borde få tag i en duktig massör som kan hjälpa dig.Visst kostar det, men det är en ren hälsovinst!I längden mår du bättre och kan njuta av livet utan att va orolig över när nästa attack kommer!Sköt om dig, vi ses!

2009-10-18 @ 12:57:21
Maggan

MONICA: Jo jag vet, har funderat på regelbunden massage. Huvudvärk får man av att man dricker för lite vatten och att man har spänningar....

2009-10-18 @ 17:42:57
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
monica

när skulle ni på hustitt?

2009-10-19 @ 09:39:21
Maggan

MONICA: Yesterday :-)

2009-10-19 @ 14:20:49
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
monica

Var det intressant?Ska ni göra adressändring eller bo kvar i stan?Tänk på att det blir jäkligt mörkt ute på landet på vintern.....I stan har vi gatubelysning och cykelbanor,man kan gå hem efter krogen och det är nära till butiken.Inte för att jag vill påverka er...alls...Vi hörs!

2009-10-19 @ 17:14:24
Maggan

MONICA: Hehe, jo de va intressant, sen får ödet bestämma ;-)

2009-10-20 @ 07:31:47
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0