FREDAG igen

skönt att få sovmorgon :-)



Kommentarer
Minna

Har du sovmorgon ;)?

2009-09-25 @ 08:00:07
monica

Ledig idag?Jag ska jobba natt,sov länge imorse och får sova imorgon på dan. På kvällen är det annat som gäller!

2009-09-25 @ 10:26:18
muZen

NU har jag vart på studiebesök hos grannarna.

WOW, den killen har fixat inredning!!!

Ojejoj ja han kan komma hit & designa om hos oss....

Ser i princip ut som förr med ny look.

Väggarna till källartrappen är borta, hemmabygda räcken, timmerpanel i matdelen, svart & vitt, köket har öppnats upp, badrummet förstorats lite & blir sååå snyggt. Nu skulle jag velat ha ett helt nytt hem faktiskt, så dit törs jag inte gå mer för då blir det sååå tomt i vår redan reducerade ekonomi..

pöZZen

2009-09-25 @ 10:43:51
Maggan

MINNA: Imorgon lördag har jag sovmorgon.

MONICA: Jobbar mån-fre always.

muZen: Oj jag har omvandlat mina tankar om hur det ser ut nu,,,kanonfint och öppet.

2009-09-25 @ 15:39:59
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Minna

Jahaaa! Hehe, jo det är skönt ;)

2009-09-25 @ 16:34:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0