HOLLYWOODFRUAR = DIVOR

Ja det programmet såg jag igår,,,,,men jag säger då det, den där ANNA ANKA är ju bara FÖÖÖÖR mycket allt verkar va äckligt å stackars tjänstefolk som råkar ut för henne och en sak som jag INTE tycker om är då hon nästan hånar de som har PAUL ANKA som idol......FY SÄGER JA BARA! Fattar inte heller för det verkar som om hon sitter ENSAM och äter sin middag, när umgås hon med sin man och sina BARN???? När har de SEX t ex??!!

Å så har vi ju MARIA som lärde sig att fixa kaffe för 1 år sen.......oj oj??!!

Antar att WINTER är "normalast"

Eller vad säger ni??



Kommentarer
Jane

kollade bar en kortis igår.

Men jag antar att man blir sådär av att bli bortskämd som ett litet barn i vuxen ålder...

2009-09-15 @ 09:57:21
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Sofia

Haha, tänkte precis samma sak som du.

Vilken taskig jäkel, den där Anna Anka. Och stackars Paul som har en fru som dissar hans största fans..?



Reagerade mer på att Maria sitter och snackar skit om sina bästa vänner och sen är jätteorolig över att de är ledsna eller inte vill vara vänner längre.



Ja, Winter är nog normalast, fast mest opererad :)

2009-09-15 @ 11:26:19
URL: http://www.cageman.se
Maggs

SOFIA:Hm, ja men å andrs sidan:vem har inte sagt såna saker kanske på en dålig dag? Men hon hade ju verkligen ångest för att hon hade vräkt ur sig detta.("den som är utan synd kastar första stenen")

Opererad, jo de e sant de!

2009-09-15 @ 11:49:13
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0