Influensan

Ja den har drabbat oss och för er som lyckats motstå den så kan jag berätta vilka delar som den berör, nämligen följande:

Huvud = huvudvärk & feber
Öron= spränger inifrån huvet och ut (sämre hörsel)
Hals= ont vid sväljning
Mage= magknip till och från
Ögon= trötta och ansträngda ögon
Kroppen= värk
Lungor= astma, tungt att andas, orkeslös
Näsa= snor hur mycket som helst

Ang det sistnämnda så får jag alltid bihålsinflammation/infektion så jag hämtade ut recept på rinexin, blev bättre, men det konstiga är att då jag vaknar på morgonen är jag helt REN i både luftrör och näsa tills att man då stiger upp... då börjar det rossla och snoren kommer åter fast ni väldigt seg, fattar nada...?!
 
Kan säga att jag spenderade lördag morgon till onsdag kväll mer eller mindre i soffan / sängen :(


Har ni haft flunsan? Stämmer symptomen?

Mvh på bättringsvägen, hoppas jag :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0