Smink

Fundering ang smink:

Ja de e int lätt att va tjej...eller e de de?

Det här med sminkning... jag sminkar mig VARJE DAG och har gjort i 5 års tid då jag bytte jobb, innan sminkade jag mig inte alltför ofta bara om de va nåt extra.

Tänk nu de som ALDRIG sminkar sig utan bara gör det vid festligare tillfällen, WOW vilken förvandling!!
till de då som bara gör det ibland, wow
Å så de som alltid gör det, det blir ju bara typ blä då man är osminkad....

Hm, janå kanske blev lite invecklat det här, men ni fattar säkert vad jag menar.

HUR GÖR DU? SMINKAR DU DIG VARJE DAG?


Kommentarer
Minna

Jag sminkar mig inte varje dag, bara om jag ska på ärenden eller om man ska på kalas/fest/middag :)
Är nog dock mycket finare i smink jag.. Haha!

2013-02-09 @ 09:55:24
Åsa

sminkar mig när jag känner för det, och hur mycket jag sminkar mig beror på hur min hy är :) men jag sminkar mig alltid när jag ska på krog eller på riktigt pråliga tillställnigar ;)

2013-02-12 @ 11:21:14
URL: http://minifjun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0