Morgonens låt...

.."Jag såg mamma kyssa Tomten jag....la la la la la la la la la....o s v

Såg att JANE skrivit till Tomten så jag passar på att göra desamma, hoppas bara att han har dator och internet :)

Kära Tomten!

Jag vet att du har fullt upp nu så här till Julen, men om du tycker att jag varit riktigt snäll så önskar jag mig följande:

*En riktigt myspys jul med nära och kära, se gärna till att även Kim & Josefina kommer till Idre ;-)
*Att alla får vara friska.

Sen är det ju ingen Jul utan Julklapp så jag skulle gärna vilja öppna ett MJUKT paket på Julafton.

Många kramar till Tomten från mig/Maggan

Love peace and understanding


Kommentarer
monica

Vi ska ta det mycket lugnt med julklapparna i år, både skönt och lite trist.Fast en förhoppning om god hälsa för alla nära och kära kostar inget!Vi tar julklapparna i sand o solform i februari,göttigötti!

2008-12-11 @ 17:37:15
minna

just ja.. PÅ tal om julklappar :)

justus sa att han hade sakt en sak om eran julklapp att den skulle komma nu i onsdags, men den kom tidigare ;)

nu lgger den hemma hos mig, inpackad och snörad..

och väntar på att få öppnas till lagom til jul :)

kramis

2008-12-12 @ 07:59:45
Maggan

MINNA: Jaså,,,Nu blir jag allt lite nyfiken :-0

Tack för den fina kransen som du gjorde :-)



Kram ses på finalen IDOL 2008

2008-12-12 @ 08:21:47
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Maggan

MONICA: Ja det säger vi varje år att vi ska ta det lugnt med julklapparna, men det är ingen idé för man handlar ju ändå..."Ingen Jul utan iaf 1 julklapp..."



Kram

2008-12-12 @ 08:23:12
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0