My name is Bond

...James Bond. Den filmen såg vi på Bio igår, men den var inte alls lika bra som den förra. David Craig är ju aldrig fel att vila ögonen på ;-)

Idag vakna jag med att jag hade ont i halsen aj aj, förhoppningsvis blir det inte sämre ska ju till Sthlm imorgon och förena nytta med nöje.

Skatteåterbäring idag :-) vet inte riktigt hur jag ska bete mig för att få pengarna att räcka till allt man vill, men men det blir det det blir! I mina tankar e de ju redan slut..

Ha en nice day alla :-0


Kommentarer
muZen

Skatteåterbäring?? Den fick jag i midsomras & den tog slut på tre dagar.... =O(

HOPPAS att man får lite nästa år oxå..

2008-12-04 @ 09:48:08
Maggan

muZen: Ja men det här är Åland vettu så här kommer det i December, bra de me på sätt å vis :-) Men pengarna räcker ju inte längre direkt, för de e ju Jultider...



HÅLL KVAR SNÖN TACK

2008-12-04 @ 11:56:56
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Katrin

Ja..hoppas att du köper den där vagnen ååå..hm

2008-12-04 @ 14:40:33
Maggan

Ska iaf lägga en slant ifall vi inte har så det räcker :-)



Trevlig helg, imorgon drar vi till El Stockholmia:-)

2008-12-04 @ 15:42:27
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Katrin

Trevlig Helg ni med....

Ta det lugnt i stora staden..hm....

2008-12-04 @ 16:02:17
monica

det skulle va helt ok att få skattåterbäring varje månad!jag fick ganska bra tillbaka, yeah!!Fast de är redan öronmärkta, så jag får njuta av dem i februari.LÅNGT DIT.....både tidsmässigt och i avstånd,suck!

2008-12-04 @ 21:31:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0