KICK OFF

.blir det idag med vattenlekar o  s v ska bli jättertrevligt :-)

Var hos Ulle & Micke igår och de bjöd på en surprise....Grattis igen :-) Var hemma miss i nassen stupa i säng, kanontrött.

Nu är klockan 10.44 (svensk tid 09.44) dricker lite kaffe för att piggna till lite, ska ta det lugnt idag (ja va jag känner nu iaf :-0 )

Ha en riktigt skööön dag alla, här är kanonväder, blåser lite men de är ju bara svalkande.

Ibland undrar jag var man får alla funderingar ifrån, jag är kattvakt i helgen å min tanke va...Tänk om man skulle skaffa sig en katt (kört för min del) och uppfostra den som en hund...Haha va coolt de skulle va, eller va säger ni?? Missan gjorde iaf som va sa att Dolly skulle göra, sa vi sitt till Dolly då satt sig Missan med.....

Nä nu smörgås å packa lite saker.


Kommentarer
Jane

hahhaha ja men missan va ju lite speciell... men jag tror inte att en katt någonsin kan uppfostras som en hund, eftersom att katter är så jävla självständiga och envisa. :)

2008-07-05 @ 11:12:57
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Ulle

tack=) igen=D

2008-07-07 @ 18:26:54
URL: http://blogg.alandstidningen.ax/witch/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0