Magnus Uggla

Jag & Minna var på stan idag, vi satte oss och fikade på Robert´s.....Där satt självaste Magnus Uggla med 2 av hans polare, jag har alltid diggat honom, men idag sjönk han faktiskt rätt mycket i graderna då folk kom fram och ville ha hans autograf....han blev bara surare och surare, till slut sa han: Det måste ju va bara töntiga människor som kommer fram och vill ha autograf!

Nu ångrar jag att jag inte gick fram och gav honom min autograf istället :-/ men träffar jag på honom i Piteå så ska jag görat, that´s it!!

Hänger du med mig då Jane?? :-)


Kommentarer
Jane

det roliga e ju att du gör det också. bara du fått lite alkohol i systemet.. haha... kan se det framför mig... men varsågod du, jag kan hålla med penna ;P

2008-07-22 @ 20:05:57
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
minnaa

haha, det ska du nog göra det!!! hahhaha!! :D

2008-07-22 @ 21:42:43
Maggan

Ja, risken är STOR att jag kommer att göra det!!! Men han får ju skylla sig själv :-/

2008-07-23 @ 08:43:49
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0