Måndag och SEMESTER Jippie

Började med att spana in Brolle på Rockoff igår, han är bara så bra tycker jag och så är han ju inte helt fel att vila ögonen på heller. (Ålderskris??)

Jag sov lääänge idag för att sen gå upp och göra alla sysslor som man gör i ett hem....... TUR att man ska på lite semester i några dagar å få koppla bort alla MÅSTEN.

Här är fint väder, nja solen är ju inte framme men det är varmt å skönt.

Kommer att lägga in lite bilder här sen i helgen då vi hade besök från Sthlm.

Ha de bra alla I helgen var jag reserv Farmor, cool tjej eller hur?


Kommentarer
Jane

här öser regnet ner...

men du... gå in hos: http://wooltiti.blogg.se

nu och anmäl dig om du vill vinna en avmålning.



Du måste skriva om tävlingen i din blogg också och länka till hennes blogg i din... jag kan hjälpa dig med det där sen.. hör av dig !

2008-07-21 @ 18:02:09
URL: http://janemargaretha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0