Sjödagarna...

...var vi ut på igårkväll, det var trevligt, träffade på våra neighbours. Lyssnade på Irländsk musik, men tiden går snabbt då man har roligt och helt plötsligt var det tid för vårat främmande att komma så vi la in turbon på cykeln och drog hem, blev en sen men trevlig natt.

Sjödagar i Mariehamn med Irländsk musik Nån som vet varför man hänger ett par skor i fören på båten??å så köpte vi lotter, dragning på måndag.

Nu är det sista dagen innan semester, äntligen bara vaaaaaaaa.

Ska ju till Piteå där jag förväntar mig bra service med goda middagar, eller hur Jane & André...? ;-)


Kommentarer
Jane

haha andré är nervös för när ni ska komma... ;)

2008-07-18 @ 09:14:16
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Mamma

Men André, du har ju tjatat så mycket så nu kommer vi ju. Vad är du nervös för? Kommer du inte på vilken maträtt du ska laga ;-)



Kram Schvärmor

2008-07-18 @ 13:50:22
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
André

Jag har ju lite dålig fantasi när det gäller att laga mat, men jag ska nog kunna komma på nåt:D



Helt klart är iaf att det blir grillat nån dag ifall vädret tillåter:D

2008-07-18 @ 15:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0