Yeah.....

Jaha, så har man då skaffat sig en egen blogg.....behöver jag säga vem som tyckte att jag borde...?! Ni får gissa 1 gång!! haha,,,rätt janE....Det där är ifrån Drevis då hon håller på att ladda batterierna:-)

Nu ska jag strax gå till sängs efter en lååång dag, helt slut, jobbat till klockan fem, handla, hem igen å gjorde smörgåstårta å middan åt jag för 1 timme sen. Men ja ja, så e de å va bonusmorsa :-/

Snart kommer mannen i mitt liv hem efter en ännu längre arbetsdag än min....oj oj tur att han är ung...hähä.

Gonatt alla....


Kommentarer
Jane

haha ja det gäller å bjuda på sig själv ; )

2008-05-29 @ 22:00:30
URL: http://janemargaretha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0