Ljuvliga morgon...

..ja ibland iaf :-0 och idag är en sån, tog mig i kragen och cyklade hit på jobbet idag, sköönt med frisk luft.

Igårkväll var jag riktigt social, först Finska kurs, sen hem till Ulle, men hon var inte hemma så då drog jag iväg till Monica på fika istället, på vägen dit såg jag Mathilda....hm!!
Satt och surrade en stund med Monica som var fullt sysselsatt med att sticka strumpor, sen hem och färgade håret, kollade på tv, sen kom John Blund  och knackade mig på axeln å sa att de var dags att Z z z ZZ zz

Varit här på jobbet nu sen kl 07.50, myser lite med Älsklingen så här på morgonkvisten och de e sååå myspysigt med lite tända ljus och kaffe...

Ha en riktigt trevlig dag alla


Kommentarer
Jane

och exakt VAD gjorde Mathilda egentligen då du såg henne??

2008-10-21 @ 14:35:29
Mamma

JANE: Har du hört låten "Smoke get in your eyes" ?



Kramis

2008-10-21 @ 15:06:10
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Jane

jag anade det....

2008-10-21 @ 17:41:03
MONICA

fullt upptagen?Kan sticka och prata samtidigt.Jag är väl kvinna!

2008-10-24 @ 23:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0