PITEÅ

Världen är liten, bredvid mig på planet satt en tjej som heter Åsa och hon går i skola i Orsa och hennes klasskompis kommer från Idre och heter Malin, jag vet inte vem hon är men hennes mamma bodde jag granne med på bingtjärnsvägen och hennes äldsta son heter Kristoffer.

André hämtade mig, vi for tillbarnens hus och köpte en amningskudde, tänk att det finns då allt idagens läge. Sen var vi och åt mat därefter for vi till BB och jag fick träffa mitt älskade barnbarn Kendra. Å va hon va LITEN och SÖT naturligtvis, vackraste barnet i världen just nu.

Jag var den första som fick träffa henne "Stolt  MORMOR"

Sen skjutsade André hem mig och vi hämtade Hälge me. Han for tillbaka till BB och jag var sååå trött av dagens alla intryck så jag somnade på stört. Jag och Hälge låg och gosade lite i morse, antar att det inte lär fortsätta då matte och husse kommer hem.

Idag skulle de va läkarundersökning och sen ska vi se om de får åka hem om amningen fungerar bra.

Lägger in bilder senare,,,antar att de lär bli en hel del.

KRAMIS FRÅN NORR    "För att vara sig själv en stund"



Kommentarer
monica

Ha en underbar mommosemester!Hälsa alla,kram!!

2009-04-10 @ 12:04:22
Maggan

Jag har det bara bra ;)



Glad Påsk på er

2009-04-10 @ 18:23:08
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
muZen

Mmmm så gossigt!! Avis på dej jag!!



Malin Arnesson, ja hon läser ju till spa terapeut coolt

2009-04-10 @ 21:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0