FREDAG

Vi cyklade in till stan och åt på Dino´s de har så goooo mat där. Efter det bar det ner till volley-byn, ja de har byggt upp så mycket så det kändes nästan som en liten by. Vi drack och pratatde med bekanta, en av dom följde med mig där de spelade poker och det var självaste MARTIN stenmarck och Andreas Johnsson och jag blev lite överaskad för de va så snygga i verkligheten mot på tv.....bjussar på en bild Vassego :-)

Sen träffade jag min gamla arbetskollega från då jag var på sjukhuset LINNEA väldigt go å mysig hon, en del människor som man träffar kan man helt enkelt inte göra annat än att tycka om, mycket!!

Träffade även kollega från dagis kram på dig Kerstin :-)

Cyklade hem och störtade i säng......

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0