Mobilfoton

...la jag in i datorn ikväll och se här på mitt underbara barnbarn KENDRA



Här är hon nyfödd



Första resan utomlands för
Kendra, här i Mariehamn hos
Mormor. 4 månader :-)



2 <3:s

Idag har jag haft 26 läsare och 1 kommentar,,,hallå?! så jobbigt kan det ju inte vara att skriva, eller??!!

Idag har jag tagit 3 promenader med Quema och en cykeltur till Mariebad, de ni!

På måndag blir det......men först....kräftskiva :-)

Idag blir jag brunett igen by the way,,,ja man måste ju variera sig lite


Kommentarer
monica

Hello!Lycka till med färgen!Jag brukar behöva piffa upp lite på hösten,ibland på mig själv och ibland i hemmet.Köpte ett snyggt tyg som kanske blir en klänning,trappan är snart klar-undrar vad som blir nästa objekt?Du har väl aldrig varit blondin,eller?

2009-08-26 @ 08:31:16
Jane

haha man kan inte tjata till sig kommentarer ;)

Men däremot ska jag rätta dig.

För det första så är den andra bilden tagen här hemma i pite och för det andra så va Kendra faktiskt utomlands hos Moa och Emma redan vid midsommar! :)

Puss å kraaam

2009-08-26 @ 08:46:28
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Maggs

MONICA: Jo jag har faktiskt varit blondin...finns foto på facebook då jag sitter och håller i en bebis och Jane & Kim sitter bredvid mig.

JANE: Ja ja,,,you´re right :-)

2009-08-26 @ 12:55:29
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Minna

Hehe, vilka söta bilder :)

kram

2009-08-26 @ 19:28:06
Linda

Gud vad söt hon är Kendra! :)

2009-08-30 @ 18:38:17
URL: http://jagochmina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0