Seg Lördag

Inatt då vi kom hem hade Quema passat på att gotta sig med att äta upp älgkött som vi tagit fram och skulle tina.....kunde väl inte motstå lukten från köttet som låg i diskhon. Hittade ett avgnagt ben inne på kontoret, men oj så hon skämdes då vi kom hem, vi tog bara upp påsen och tittade på henne så då kröp hon ihop.

Vaknade vid nio idag, kunde inte somna om, Per for till skjutbanan, la mig en stund till men klev upp och for till stan en sväng, köpte mig en svart/vit tröja och en ring som jag inte slutat tänka på. Du vet Jane den där med 2 hjärtan på....

Väl hemma igen gjorde jag brunch, varma mackor till mig, Per och Torgny som skjutsat Per hem.

Nu är kl snart sex och vi har tagit några timmars powernap, de va riktigt skönt.

Per ska göra pizza, mums!


Kommentarer
Miinnis

HÄÄJ! vad ska ni göra ikväll?

2009-08-22 @ 17:39:09
Jane

Jaha okej...

Jag har funderat på den där med en massa små hjärtan du vet :)

Och ang Quema, så lär hon ju få kraftigt ont i magen efter att ha ätit upp allt det där...

2009-08-23 @ 10:08:10
URL: http://janemargaretha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0