De va den Julen

Ja ibland går då dagarna alldeles för snabbt :-(

Julen va bra, kallt dagen vi kom men Julafton var behaglig. Vi bodde ett stenkast från Mami & Papi och alla de som bodde där. Jag hade ganska så brått varje morgon att gå upp till Kendra (ja och alla andra med förstås) hon drog ju mest, Lilla Kendra goast i hela världen :-)

Här följer lite bilder: (Kommer flera senare ikväll....)

IDRE...där Julen är!



Kendra vill låna Morbrors mobil

Kim gosar med sin Dolly



Dolly 10 år



Buzz:ade gjorde vi ju såklart


 
Jag gosade mest med Goa Kendra
här i sin bestämda min...hihi



Förste eldare Kim



Min Mami & Min dotter



Älskade Barnbarn <3 <3 <3



Kendra trött, drar i sitt öra



Kommentarer
Minna

Fin fina bilder :) Gillar den på Inga och Jane ;) Justus sitter brevid, och undrar: "Men vem är vem?"

haha. Sötnosen Kendra. Kram

2009-12-28 @ 20:02:07
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
muZen

Ska granen bakom Kim luta sådär??

Flisan & Janis var då bra lika i schåmachinerna..

2009-12-28 @ 23:11:46
Jane

hahaha fy fan jag sa ju åt dig att inte lägga ut den där fula bilden på mig och mormor!!! Men resten va bra :)

2009-12-29 @ 10:17:29
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
monica

Härligt att ni hade de gött!Sköt om er,kram!

2009-12-29 @ 10:19:29
Maggan

JANE: Men Nänn, ni e ju jättefina där ju å du med mina glasögon ;-)

MONICA: Hoppas att ni också haft det bra,Kram.

2009-12-29 @ 12:45:21
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
MUzEN

Längst ner på mina bilder är bruna bönor som jag borrat hål i & limmat fast en tandpetare i å målat ögon på.. Böngubbar =O)

2009-12-29 @ 21:45:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0