Lugn lördag..

..blev det för min del, jag låg i sängen med dator och tv och där spenderade jag hela kvällen, lyckades somna tills slut.

Såg fram emot att få träffa Kim å surra lite över en kopp kaffe då han är på kryssning på Cinderella, men då jag skulle hämta honom hade de sagt att de stänger om 10 min...!!!!!! What the fuck!!! Jaha så de blev att ta en snabbträff ute på vägen och vi som hade planerat för att surra lite och dricka kaffe.... Båten skulle inte åka förrän om över 1 tim och ändå stänger dom för att gå ombord......SURT SURT!!!

Får väl tänka positivt att jag fick träffa honom i alla fall.

Nu har jag druckit kaffe, ska ut med Quema en sväng sen har jag tänkta att inta sängen, är det vilodag så är det :-)

HA EN RIKTIGT BRA 2:A ADVENT





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0