Hemma igen...

...var trött i morse, men väl uppe så gick det bra.

Det  var skoj i Bruksvallarna, inte så vidare bra väder men ändå , de va helt ok. Höll bl a på att få ett rådjur i knät då jag körde,,,huva....en sprang framför skotern å den andra va just bakom, kunde ha gått riktigt illa så man kan ju säga att jag hade dubbel tur!!

Mindre skoj va det på jobbet idag då jag skulle öppna frysen och lukten av surt kött stack i näsan,,,trodde jag skulle svimma då allt kött hade surnat................SNYFT!!!!!
Förbannad på mig själv, tappade matlusten HELT, tog ingen lunch, satt och funderade på VARFÖR, men det var nog för att jag skulle flytta kopiatorn och då måste jag nuddat kontakten så den for ur en bit.....FY FAAN alltså va jag är LEDSEN!!

Hoppas på en bättre dag imorgon.....

Tack för kommentarer


Kommentarer
monica

Fy vilken otur med frysen,men tur med rådjuren. Själv håller jag på baka semlor att fylla med mandel o grädda!Mums!! Himla synd att mannen ligger i magsjuka så jag får äta nästan alla själv...kanske barnen får varsin. Sköt om dig och morgondagen blir nog bättre!

2009-02-23 @ 14:41:24
Mamma / Maggan

Tack för det, känns som om jag ska hem å gömma mig nånstans!!

Hoppas att ni hade det kanon i Thailand, men att det är ändå skönt att komma hem. Magsjukan kan man ju hoppa över förstås, retas nu inte för mycket med semlorna ;)

2009-02-23 @ 16:20:34
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Nina

Haha.. är det nåt att tacka för ;)

2009-02-23 @ 16:25:47
URL: http://ninaaa.blogg.se/
Minna

hehe, jag hörde om den ruttna stanken, och att per höll på å spy. trevligt värre.

Men du, det är inte ditt fel! Skyll på Mållgan :)

Han är 120-130cm lång och har hår till knäna ;)

KRAMIS

2009-02-23 @ 18:15:58
Katrin

Kunde ha varit värre ju...L

2009-02-23 @ 21:51:10
Jane

men lilla mamma då...

Sånt händer även den bästa... Nu har du lärt dig en läxa till nästa gång. Även fast jag tycker att den kontakten kan inte ha suttit som den ska från början om den åkte ut så lätt. Någon annan hade säkert gjort det misstaget om inte du gjort det förr eller senare i så fall. Kram

2009-02-23 @ 22:04:58
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Mamma / Maggan

NINA: Ja men du skriver ju nåt iaf.

MINNA: Ja inte vet jag vems fel det är, men det är bara jag som håller ordning där inne så det är väl mitt fel!

KATRIN: Värre? Tyckte de va hemskt nog ja...

JANE:Tydligen nåt sånt här 10 års syndrom, minns du frysen med glass på Statoil??



2009-02-24 @ 07:27:25
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Jane

minns faktiskt inte det ... Kanske e lika bra de :P

2009-02-24 @ 10:49:26
URL: http://janemargaretha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0