Saturday = Lördag

Jag & Minna drog till stan kl 12.00 gick där och fönstershoppade fram till halv två. Satte oss på Sitkof och väntade in de andra brudarna, fikade / åt lite å prata prata och prata.

Monica var ju brun som varit i Thailand och vi andra kände oss som om vi solat i Blekinge....men vi hoppas på finväder i påsk ;)

Tänkte gå hem men Justus hämtade oss för det blåste BRA mycket!!

Per har varit i Saltvik och kört skoter, skjutsat på ett gäng barn, han & Johan. Kan tänka mig att de hade skoj allihopa.

Nå nu kommer mannen i mitt liv hem snart och vi ska äta å sen får vi se om det blir att hälsa på Monica & Ingvar en sväng och titta på melodifestivalen.

Kram alla


Kommentarer
monica

Ni är välkomna! Ska jag ta en cheesecake ur frysen? Eller vill i bara ha glass? Vi sitter och njuter av vår nya musikanläggning i vardagsrummet, risk för fönsterskakningar i kväll!!

2009-02-28 @ 17:04:29
Anonym

Haha ja men det blev vinst ;)

fast det brukar gå ännu bättre på hemma plan

Krams

2009-02-28 @ 17:17:39
ewa h

jag har tagit kopior på mönster och skickar dem i morgon med snigelposten. hälsa per att vi försökte byta kapellet till er skoter, men de hade inte det rätta hemma så han har beställt, skulle komma till nästa vecka. kram

2009-03-01 @ 10:10:46
monica

Hello! Tack för sällskapet i lördagsnatt!Kan inte fatta att vi satt uppe så länge....Mycket att avhandla och tunga beslut att fatta!Men kul va det!Du glömde mönstret här, men jag kan komma med det åt dig på jobb.Vi ses,kram!

2009-03-02 @ 08:47:15
Mamma / Maggan

MONICA: Hej hej,jadu det blev en vilodag söndag, jösses va det tog skruv....usch! Men de va en trevlig kväll, slutet på kvällen/natten är lite suddig, men men så kan de gå.Okey då hörs och ses vi :)



Kramis

2009-03-02 @ 09:01:12
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0