Utforskat lite mera av SKÅNE

I lördags flög          vi till Skåne, nämligen till Ängelholm för att åka vidare i Taxi till Båstad. Lämnade bagage och utforskade ja, byn ska jag säga. En litet ställe där tennisen är känd.

Hotellet var kanon       var inte så imponerad av samhället men det ligger vid havet          så jag kan tänka mig att det är kanon på sommartid och DYRT.


Vi hade en väldigt mysig helg, Per hade fullt upp med information och var lite trött, jag kunde ta det lugt hela söndan och Per hade bokat en rygg och nackmassage åt mig som födelsedagspresent. De va underbart skönt och jag blev helt slut efteråt, inte så konstigt kanske då jag var väldigt spänd och hon rekommenderade mig att gå på massage 1 gång/vecka  5 gånger för att mjukas upp så ja, bara att fortsätta sig att önska massage då som födelsedagspresent :)

Jag är väldigt nervös då jag ska flyga och då jag satt där på flygplatsen så kunde jag inte låta bli att undra: Är det BARA jag som är flygrädd?? Satt och tittade på de andra passagerarna då vi väntade och funderade på denna fråga....Vad tror ni??

Ja det är iaf en häftig känsla då motorerna drar på för fullt och när man lyfter så känns det som att man tappar farten...Ovanför molnen ser det ut som ett fält av mjuk bomull.
En av passagerarna sa då han tittat ut: -Här uppe skulle man bo!

Väl hemma igen så var det underbart att få krypa ner under täcket i sin egen säng och kramas förstås.....


Kommentarer
Nina

Ooops :) märkte inte att det blivit kvar färg.

Men det vart bra, lite mörkare bara :)



Hoppas ni hade trevligt på resan,

Kram

2009-01-27 @ 14:14:26
monica

kan du inte få massage som företagsvård?Vi får både gym o simning+behandlingar typ massage subventionerat. Lönt att fråga fast du jobbar privat, det borde ligga i chefens intresse att hålla dig på jobb.Flygrädd, va är det?

2009-01-27 @ 15:25:11
Mamma / Maggan

MONICA: Ska kolla upp det där...

Ja ni drar ju snart och där flyger ni ju ett ex antal timmar längre.

Have a nice trip to summer ;)

Kram

2009-01-27 @ 16:02:04
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Mamma / Maggan

MINNA: Joooduuuu, kyrkligt passar mig ;)

2009-01-27 @ 16:03:19
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Ulle

Bra att ni hade det kul och att du vågade följa med planet =) Kram

2009-01-27 @ 19:16:06
URL: http://blogg.alandstidningen.ax/witch/
Anonym

Flygrädd??? det är nog bara förnamnet de...hm.

2009-01-28 @ 21:36:57
Mamma / Maggan

Jaså? Vem är du som också är flygrädd??

2009-01-29 @ 07:24:21
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0