I MORSE..

..så kom bara den här låten upp i hjärnan: HOLIDAY med Madonna OCH Sommar och sol tror att det är Sven-Ingvars som sjunger den haha vilka kontraster....

Igårkväll kom Justus & Minna å hälsade på, vi tog en öl jag å Justus å sen kaffe med bullar, Minna åt ett ex antal st.

Kim drog till Pite där syrran är och hon överraskade honom med middag + att hon gjort en tårta då de var hans födelsedag...(jag vill också va där) Så nu ska de roa sig å ha skoj på PDOL. Förra året var jag & Per där, minns att de va en tjej som ropa JANE efter mig....haha

Jag HOPPAS att de kommer hit alla i aug ;-)

Nu ska jag inta jobbposition och fixa å dona för kl 17.00 tar jag SEMESTER whiiiiiihaaaaa





Kommentarer
Minna

Bullarna var goda :p



2,5 timmar kvar tills SEMESTER ;)

kramis

p.s. fin bild d.s.

2009-07-17 @ 13:32:53
Minna

1 timme kvar ;)

2009-07-17 @ 15:07:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0