MÅR ILLA

ja, nu e man lagom uppstressad för att kunna avsluta jobbet på ett bra sätt så nu mår jag ILLA,,,15 min kvar dock!

Hem sen, inta viloläge...kom att tänka på en gammal låt:

I am your automatic lover, your automatic lover ...o s v .....

En sak vet jag med säkerhet som jag kommer att göra imorgon och det är att ta sommarens absoluta första DOPP I HAVET ÅÅÅÅ VA SKÖNT, FATTA!!! Hemskt att ja inte badat än.....

1, 2, 3 på det andra ska det ske på det 4:e gäller det...o s v men på det 8:e tar vi doppet.....

KRAM PÅ ER ALLA OCH FRAMFÖR ALLT KIM & JANE DÄR UPPE I NORR. JAG SAKNAR ER <3 <3 <3 SJÄLVKLART DIG MED ANDRÈ & KENDRA


Kommentarer
monica

Har du badat nu?Ses,kram!

2009-07-19 @ 04:34:15
Jane

ja vi saknar dig me, såklart.

Men vi ses ju snart :-)

2009-07-19 @ 13:37:56
URL: http://janemargaretha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0