Helt slut

Ja fredag em, hem efter jobbet, äta middag sen utslagen sov i en och en halv timme, skönt! Lika bra det för att kunna hålla sig vaken då Älskling kommer hem från Sthlm.

Ringde mina barn som just nu befinner sig i Ösd bägge två. Jane åkte dit för att gå på klassträff, 10 år sen hon slutade nian,,oj vad tiden går. Det hade varit skoj och det kändes som Jane berättade vad som hänt ungefär som i the good old days, haha.

Kim var hundvakt till lilla Hälge och det gick bra,,,,å vad jag längtar efter ER

VI MÅSTE BARA SES SNART!!!!

Idag snurrar det fortfarande i mitt huvud, jag gjorde ett ryck med dammsugare och skurade, bytte sängkläder, sen orkade jag inget mer utan somnade. Vaknade och tog en panadol igen, nu har det inte snurrat på ett tag,,,vågar man hoppas nu tro....

Ikväll är det att inta första parkett inför Melodifestivalen,,,Whos the winner?? Svårt att säga men jag tror att Caroline Af Ugglas kan skrälla, vi får väl se.


De här bilderna hittade jag på Pers dator:       



Kommentarer
muZen

Åh har är såååå SÖT han där K.

Janis den lilla "slynan" hon vill jag ha, HÄR, NU!!

Så jag kan få nussa digermagen...



The Sösters, Hans & Flisans bigbabies..

2009-03-14 @ 19:07:23
Jane

lika smickrande bilder som vanligt...

2009-03-14 @ 19:08:16
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Maggan

JANE: Ja men vad spelar det för roll, de tillhör ju dåtid.

MUzEN: Fortfarande smickrande kommentarer,,,hehe.

Hoppas det är bra där i "byhålan"?



Kram på er brudar ;)

2009-03-15 @ 10:07:41
URL: http://karinmargareta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0