På tal om vikt...

....så har jag varit galen i sötsaker och då menar jag GALEN, har ätit en hel del sött de senaste veckorna, men inte verkar jag gå upp...vägde mig häromdagen och jag vägde Piiip, piiip kg....hehe de trodde ni att jag skulle skriva va..?!

Ska se nu om jag håller vikten, är nog dessa promenader med Quema som gör att de går bra att äta sött...

Här borde va förbjudet att jobba idag, det är underbart väder, strålande solsken... me like :-)

Ha en fortsatt bra dag och imorgon är det ju fredagsmyyyyssss ;-)



Kommentarer
monica

Hoppas att vädret håller i sig under helgen så fler kan njuta!

2010-02-11 @ 21:53:17
Minna

Gott med sötsaker.. Men jag går upp jag.. Undrar varför ;) Idag är det också jätte fint väder :)

Ha en bra dag, (fredags myyyss)

kram

2010-02-12 @ 11:27:25
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Lena Nordén Edin

Hoppas att du har bra fredagsmys! Kram från Lena Nordén Edin

2010-02-12 @ 21:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0