Flash backs

..hade jag i helgen :-)

Anlände till Ösd vid fyratiden i torsdags, sen va jag och Kendra oskiljaktiga tills det var sovdags för henne.

Vi andra: Jag & Kim (Andrè jobbade) satt å surrade lite tills vi fick besök igen....
FREDAG blev det shopping på stan, träffade på några som jag kände sen förut.

Stötte på en tjej å vi blev bägge så här...dig känner jag igen,,,men vi kom bara inte på hur...tänk hur det kan va :-/

Fredagkväll åkte Jag, Jane & Kim på krogen och Kim bjöd, Tack igen Kim vi hade väldans trevligt!

Lördag blev L U G N... var till Kim å fikade på em sen iväg å tittade på Andrè då han spelade fotboll.
Kvällen bjöd på melodifestivalen och rätt låt vann!
Grattis Tyskland!

SÖNDAG = hem. Gick jättebra med Kendra hela vägen

Nu har jag mitt barn å barnbarn här :-))))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0