Mammas lilla skrutta

Ja idag ja kanske just i detta nu ligger Jane på operationsbordet, önskar jag kunde vara där och stötta :( men men får göra mitt bästa på avstånd. Lämnar över denna uppgift till André som är hemma med Kendra denna vecka. Det ordnar sig säkert till det bästa :-)

Puss på Dig gumman
.................................................................................................................................................................

Jag har just bokat tid (ännu en gång) hos fysioterapeut som ska hjälpa mig att komma igång med träning så håll i er men nu börjar mitt liv på träningsverket MÅSTE bara göra nåt IGEN åt min nacke......men hopp finns för äntligen kom jag till en läkare som tog mig på ALLVAR stjärna till Dig!!! och utredning är på gång!

Längtar verkligen att få komma igång!



Kommentarer
Minna

Det går nog jätte bra för Jane.. Och det är klart att du vill vara där med henne!!



Kramar

2010-10-26 @ 11:07:15
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Anonym

Men maggan gå på avancia, jag vart medlem där i dag, och ska börja träna

2010-10-26 @ 11:53:56
Maggan

Vem är anonym?

2010-10-26 @ 12:48:52
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Anonym

Vet hur jobbigt det är att inte kunna va på plats när man vill!Tänker på er bägge-KRAM!!

2010-10-26 @ 16:18:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0