Jultider

Ja så är det då snart Julafton, har alla klappar klara förutom 2 st, men det är lätt...
Var till stan och spanade lite idag, men det blev inte alls vad jag tänkt utan hittade spontant nåt till mig själv, så det kan bli.... gjorde faktiskt en god gärning samtidigt då jag hittade det på Emmaus, billigt och bra :)
 
Det skulle vara väldigt trevligt om min Mor & Far, barn och syskon skulle kunna komma hit en Jul, vi har dessutom mera snö än vad dom har.
 
Det blir en lite annorlunda jul som firas hos Justus & Minna, de har ju just fått barn 2 så de föredrar att vara hemma, ska bli så trevligt.
 
Igårkväll fixade <3 mig att ta fram foton från en annan hårddisk... det var rätt så skoj, lägger ev upp nåt vid senare tillfälle...
 
Hur ska ni andra fira julen? Berätta gärna :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elenore

Vi åker till mamma i jul och sedan vidare till pappa i nyår. Så det blir en "liten" turné ;-)

2012-12-19 @ 01:07:24
URL: http://hubbis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0