Min blogg

Jag har läst igenom min blogg och har konstaterat att "förr" så skrev man mer plus då att folk kommenterade mycket mera.
 
Jag ska försöka skriva om lite blandat då jag skriver fr o m Du....haha ja menar Nu.
..................................................................................................................................................
I helgen ska jag följa skotertävling från Ösd där min Svärson är med, spännande trots att man inte finns på plats, nu undrar jag vilka tider som man ska lyssna extra noga... Jane...? Antar ju att de finns att höra live i radion eller finns det månne nån tv-kanal att följa??
..................................................................................................................................................
 På tal om Svärson så hade jag ett practikal joke med hans morsa igår, tycker det är så underbart att kunna skoja med människor, HUMOR är viktigt! Kram på Dig :)
.................................................................................................................................................
 
 
 


Kommentarer
camilla ogemar

Oiiiiiiii de är ju mitt jobb på bild :)
Ja de Maggan du blåste mig bra när du ringde MEN de va så roligt, har skrattat gott åt de ska du veta. Å dom på jobbet oxå hahahahahaha UNDERBART!!!!

Jag Mailar dig så du får läsa vad som står i tidningen ang helgen. Puss å kram // Camilla

Svar: Det är utsikt över Ösd från där vi åt lunch :)Haha ja ett gott skratt förlänger livet.
Nu ska jag åka å träna, Puss & Kram på dig mä ;)
Maggs

2013-01-14 @ 10:34:16
minna

Jaa, utan humor blir det TORRT och tråkigt! :)

Svar: Ja verkligen :) skoj ska de va :)
Maggs

2013-01-16 @ 11:22:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Din KRAM för dagen

Livet pågår 😊

RSS 2.0